Tommer og ikke cm
Fra : René Jensen

Dato : 29-01-01 12:19

Hej Med jeg .

Jeg er vist kommet til at rode i noget jeg ikke skulle.
Alle mine mål bliver lavet i Tommer ' og ikke mm.

Jeg ved at der er en lille commando man kan skrive og derefter rette den.
Men som I nok kan se, kan jeg ikke huske hvad det er jeg skal skrive.

Håber på hurtig hjælp, da jeg skal aflevere en opgave.

Hilsen
René, Albertslund

Fra : TIA

Dato : 29-01-01 12:28

Hvilken CAD bruger du?

Fra : René Jensen

Dato : 29-01-01 14:05

Jeg glemte at sige at det er Autocad 2000 i
René, Albertslund
TIA <No@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Evcd6.837$PI1.2149774353@news.euroconnect.net...

Fra : TIA

Dato : 29-01-01 18:00

Se under Asist, Mechanical Options, Measurement.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-01-01 08:57

Hej Rene !

Prøv at gå til: Tools - Option - User Preference

Og husk - du tegner altid i 1:1 (undtagen ved udsnitsforstørrelser)

Hilsen

Michael
www.michulla.dk

Fra : P.C.

Dato : 30-01-01 10:51

Hej.

Du kan måske downloade et satelit billede og tegne ovenpå det :))
Det kan m,an da i AutoCAD.
MVH.
P.C.

Fra : René Jensen

Dato : 30-01-01 23:01

Hej med jer-
Jeg takker mange gange. det virker som det skal.
René
Michael Nielsen <Tek@2E-Ellgard.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:955s46$f77$1@news.inet.tele.dk...