#include, før eller efter dokumentet sende~
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-02 20:22

Jeg skal lige have opfrisket min hukommelse... i nedenstående kode, bliver
"news.asp" kun inkluderet hvis strSection var "news", eller inkluderes det
altid og script koden udføres kun hvis case betingelsen er sand ?

Select Case LCase(strSection)
case "news"
%><!-- #include virtual="news.asp" --><%
case ....
End Select

På forhånd tak,

Thomas

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 18-03-02 20:30

Includes bliver altid inkluderet først, og scriptet parset bagefter, så nr.
2 er det rigtige svar
Mvh
Janus

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-02 20:35

Okay, mange tak (og specielt for den hurtige respons

Mvh,

Thomas