Identifikation af P4-CPU
Fra : Herold³

Dato : 18-03-02 18:27

Jeg sidder her med en Pentium 4 CPU, uden at have noget at smide den i, og
min nysgerrighed har taget kontrollen over mig.
Derfor vil jeg nu have at vide hvor mange GHz den er på.

Jeg er blevet forsikret om at den er på 2 GHz, og det står der også på den
med sprittusch men ikke desto mindre kan jeg ikke se det på den på andre
måeder

Der står på CPU'en:

Intel
QES3ES Costa Rica
3123A454-0236
Nogle tegn 80531PC1.7G0K

Nogen der kan tyde det, og fortælle mig om min 2 GHz P4 måske kun er en 1.7
GHz?

Fra : Rasmus R

Dato : 19-03-02 12:20

det er en 1,7GHz og det er vidst en af de gammel modeller kke de nye
Northwood

Mvh
Rasmus

www.linuxfromscratch.dk
or
www.emperial.dk

Fra : Herold

Dato : 19-03-02 14:23

> det er en 1,7GHz og det er vidst en af de gammel modeller kke de nye
> Northwood
>
> Mvh
> Rasmus

Det sjover er at når jeg kigger på en tilsvarende 2. et eller andet CPU, så
står der ikke noget der mindre om frekvensen (ligesom 1.7G på den anden)...