Printer skuffe 2
Fra : Torben Olsen

Dato : 18-03-02 16:59

Hvordan installere man skuffe 2 i en printer?
Jeg har en Lexmark Optra SC1275 LaserFarve printer og den befinder sig på et
netværk. Jeg kan dog ikke udskrive fra skuffe2 på nogen computer undtaget 1.

Hvordan installere man skuffe 2? Er det noget med driveren eller hvad?

Håber at høre fra jer.

TorbenO.

Fra : Leony

Dato : 19-03-02 12:48

"Torben Olsen" <to@olsengroup.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan installere man skuffe 2? Er det noget med driveren eller hvad?

Jeg tror det er driveren.
Jeg har lige installeret driver til min Minoltaprinter og her blev jeg
spurgt om jeg ville installere skuffe 2.
Måske du skal finde en nyere driver.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Torben Olsen

Dato : 19-03-02 19:58

> Jeg tror det er driveren.
> Jeg har lige installeret driver til min Minoltaprinter og her blev jeg
> spurgt om jeg ville installere skuffe 2.
> Måske du skal finde en nyere driver.

Jeg har faktisk endelig fundet ud af det. Ringede til Lexmark.

Jeg brugte en MS driver! Det dur ikke!!