Underlige tegn ved partitionering.........~
Fra : John Sorenson

Dato : 18-03-02 16:18

Jeg skal have slettet en partition, men på en eller anden måde er der blevet
genereret nogle mystiske tegn for enhedsnavnet, dette er nogle tegn som jeg
ikke kan selv kan skrive, så derfor har jeg lidt svært ved at få lov at
slette denne partition, er der nogen som har været ude for samme problem og
i så fald, hvad er løsningen?

Tak på forhånd

Fra : Jan Linneberg

Dato : 18-03-02 16:39

Den eneste måde jeg kender, man kan løse problemet på, er at prøve sig frem
indtil man finder tastekombinationerne til de mærkelige tegn
mvh jan

Fra : Henning

Dato : 18-03-02 18:14

On Mon, 18 Mar 2002 16:18:26 +0100, "John Sorenson" <v@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>slette denne partition, er der nogen som har været ude for samme problem og

Giv den nyt navn Fra dos; label x:

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 19-03-02 09:27

John Sorenson wrote:

> [...]
> slette denne partition, er der nogen som har været ude for samme problem og

Prøv at kigge på:
http://www.asciitable.com/
Du skriver tegnene ved at holde "Alt Gr" mens du trykker dec tallet.
Når du slipper "Alt Gr" skrives tegnet.

--
/kenne
A trainstation is a place where trains stops.