flex keyboard
Fra : LaPPe

Dato : 18-03-02 16:13

Kan dette keyboard købes med dk-taster?

http://www.plycon.com/foldadv.htm

mvh Lars Sørensen
http://www.lappe.dk
lars@lappe.dk
icq: 77929467

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-03-02 16:23

> http://www.plycon.com/foldadv.htm

Synes jeg har set det eller noget der ligner hos www.danbit.dk

*/A

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 18-03-02 21:52

"LaPPe" <lars@lappe.dk> wrote
> Kan dette keyboard købes med dk-taster?
>
> http://www.plycon.com/foldadv.htm

Jeg har selv prøvet disse tastaturer på Cebit i år.. de er meget fixe.. men
de er meget bløde (tasterne), og er ret svære at skrive på, da tasterne skal
trykkes ret langt ned...
Men de er ok i en snæver vending.. så dem også til diverse håndholdte.. det
er smart!! :)

Jeg kan ikke hjælpe med hensyn til hvor du kan købe dem....

Mvh
Anders Lorentzen
www.Overclocking.dk

Fra : Søren

Dato : 20-03-02 15:24

Hej Lars -

Har mailet lidt frem og tilbage med Plycon og den japanske producent har
ikke planer om at lave en skandinavisk/dansk version foreløbigt. Surt....

Mvh

Søren