Bærebar til under 13.000
Fra : Aleks

Dato : 18-03-02 15:47

Er der nogle der kan anbefale en go bærebar til under 13.000kr. jeg har
kigget på følgende, hvilke ville I vælge

Amitech FreeNote 4514
Asus A1300-20
Vega Vega +800
Fujitsu LifeBook c6387
Toshiba Satellite 1800-804

Venlig Hilsen Aleks

Fra : Jesper KA

Dato : 18-03-02 16:07

"Aleks" <adan00@i4.auc.dk> wrote in message news:a74ult$bhh$1@sunsite.dk...
> Er der nogle der kan anbefale en go bærebar til under 13.000kr. jeg har
> kigget på følgende, hvilke ville I vælge

[Snip]

Så har du overset det bedste bud på en bærbar ..

www.dell.dk

Regards

Fra : Aleks

Dato : 18-03-02 16:13

Er der tv-out på en dell ?

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 18-03-02 16:39

Aleks skrev:

> Er der tv-out på en dell ?

Ved om det gælder alle, men på min 4000 Inspiron er der - og det virker
fint.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-03-02 16:20

El *Giganten havde for et par uger siden et par rigtig gode tilbud på to
Toshibaer. Det har de nok ikke mere, men de aktuelle tilbud finder du her:
http://www.elgiganten.dk/archive/attachments/01/08/EG120063.pdf

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : daan

Dato : 18-03-02 16:39

Bare lige en lille ting:
På bærbar, så afprøv lige musefunktionen Fingertouch eller trackball. Der
er, tror jeg, ret stor komfort forskel på de to "muse" på bærbare.
Fujitsu computere, har jeg en sjette sans for, at aldrig selv ville købe.
Kan ikke forklare det. Bare en sjette sans jeg har, lige så med Toshiba.
-
da

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 19:46

"Aleks" <adan00@i4.auc.dk> wrote in message news:a74ult$bhh$1@sunsite.dk...
> Er der nogle der kan anbefale en go bærebar til under 13.000kr. jeg har
> kigget på følgende, hvilke ville I vælge

El-giganten har i følgende uge tilbud på 2 stk bærbare pc´ere...

til 12-13 kilo

De så rimelig okay ud.. Den ene havde også tv´out ivertfald...

reklamen er selvfølgelig smidt ud, så jeg kan ikke fortælle spec..

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 18-03-02 20:21

> [...]
> Er der nogle der kan anbefale en go bærebar til under 13.000kr. jeg har
> kigget på følgende, hvilke ville I vælge

Jeg ville i hvert fald holde mig langt væk fra Amitech'en og Vega'en.
Fujitsu kender jeg slet ikke. Asus og Toshiba plejer at være ok. Men du bør
kigge efter Dell, som det også nævnes andetsteds i tråden. Jeg har selv en
lidt ældre IBM Thinkpad (PIII 500) som er den mest stabile computer jeg
nogensinde har ejet. Derfor vil jeg nok gå efter en IBM næste gang jeg skal
have en bærbar, men efter IBM ville jeg nok gå efter en Dell.

--
Jimmy Nielsen