Opstartsproblemer Asus A7V266 e
Fra : Christian Catu

Dato : 18-03-02 15:44

Hejsa
Jeg har lige pludselig fået det problem at min computer ikke vil starte op
mere. Den står bare og klikker, den der lyd den laver lige inden den
indlæser bikos. Der kommer ikke engang billede på skærmen.
Jeg har haft den skilt ad, for at se om jeg kunnne finde noglke problemer,
og der fandt jeg ud af at min passive Zalman køler sørme var faldet af
(åbentbart ike det bedste lim Zalman leverer med sine produkter - der stod
endda at jeg aldrig ville kunne få den af, når den først sad der). Kan det
være det, og i så fald er der andet at gøre end at smide brædtet i hovedet
på butikken?

mvh

Christian

Fra : Leony

Dato : 19-03-02 13:10

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige pludselig fået det problem at min computer ikke vil starte op
> mere. Den står bare og klikker, den der lyd den laver lige inden den
> indlæser bikos. Der kommer ikke engang billede på skærmen.

Starter blæserne, spinner harddisken op, virker din psu?
Fortæl lidt mere.
Sidder indstikskort og RAM solidt i deres sokler?

> [...]
> (åbentbart ike det bedste lim Zalman leverer med sine produkter - der stod
> endda at jeg aldrig ville kunne få den af, når den først sad der).

Det kan jo også være at det er blevet limet forkert på eller noget i den
retning.

> Kan det være det, og i så fald er der andet at gøre end at smide brædtet i
hovedet
> på butikken?

Måske, men om garantien falder bort når du selv har limet en Zalman på skal
jeg ikke kunne sige.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-03-02 19:49

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote in message
> Hejsa

Hejsa.

Prøv først at tage IDE-kablerne af, sådan at du er sikker på, at den i hvert
fald ikke kortslutter.