Problemer med Duron 900 og Soltek SL-75KAV
Fra : Carsten Ejstrup

Dato : 18-03-02 13:22

Hej alle...

Jeg har indkøbt 1 stk. Soltek SL-75KAV +1 stk. AMD Duron 900 Mhz og 1 stk.
køler + 1 stk. OEM GeForce MX200 AGP-kort.

Delene er herefter monteret i et ældre kabinet med en 235W strømforsyning.

Efter montering får jeg intet skærmsignal... PC'en kører umiddelbart, men
som sagt... ingen skærmsignal.
Jeg har testet grafikkorten i en anden PC og det virker upåklageligt!

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvorfor det ikke bare køre? Mit
eget gæt er, at CPU'en er stået af - allerede før levering, enten det eller
også er motherboardet ikke i orden. Grafikkortet virker som sagt!

Kan det have nogen betydning at strømforsyningen kun er på 235W?

Håber en venlig sjæl derude kan hjælpe mig...

Mvh.

Carsten

Fra : orbital

Dato : 18-03-02 14:06

On Mon, 18 Mar 2002 13:21:31 +0100, "Carsten Ejstrup"
<cejstrup@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Kan det have nogen betydning at strømforsyningen kun er på 235W?
>
>Håber en venlig sjæl derude kan hjælpe mig...

Check jumper for fsb 133/100 og sæt 100.

Reset evt. cmos (med power kabel ude).

og prøv igen. Prøv evt. med pci grafik eller isa.

John