DVD brændre
Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-03-02 22:22

Nogen der følger med på det markede?
Jeg læste på et tidspunkt om DVDbrændre, og besluttede at det er det
format Philips vil komme med, jeg vil have, men nu kan jeg ikke huske
om det er DVD-RW eller om det er DVD+RW, nogen der kan hjælpe?

Nogen der ved hvornår de kommer i hurtiger versioner?
Prisen må da forhåbentligt snart falde til ~3.500 - 4.000,,,

Fra : Rasmus R

Dato : 19-03-02 12:30

de nye DVD brænder som koster en 5kilo er DVD med RW
det er helt klart en fordel

Fra : Leony

Dato : 19-03-02 12:57

> [...]

> format Philips vil komme med, jeg vil have, men nu kan jeg ikke huske
> om det er DVD-RW eller om det er DVD+RW, nogen der kan hjælpe?

DVD+RW
http://www.fynsgade.dk/digital/dvdrw208.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/