Unlock af Alcatel 311 og 511 er nu mulig
Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 18-03-02 11:40

Jeg er ved at købe unlocking systemet for Alcatel 311 og 511, så de
langt om længe kan unlockes.
Derfor beder jeg alle der er interesseret i at få unlocket en af de
ovenstående 6telefoner om at kontakte mig så jeg ved om jeg skal købe
den nu eller vente til den er blevet billigere.
I kan svare på email adr. Mobilunlock@Hotmail.Com

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : o)

Mobilunlock
www.Mobilunlock.Dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. 61182646

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-02 15:00

Dragan skrev:

>Derfor beder jeg alle der er interesseret i at få unlocket en af de
>ovenstående 6telefoner om at kontakte mig

Du har flere gange fået at vide, at denne gruppe ikke er til handel,
overhold det venligst!

Du er tilsyneladende godt klar over hvilken du skal bruge til den
slags, da du også har sendt dit indlæg i

Næste gang ryger der en klage afsted til dine udbydere.

/Lasse Hedegaard

--
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Carsten Suhr

Dato : 18-03-02 16:58

Hvad med at feje for din egen dør Lasse ?
Du poster i dk.edb.hardware.overclocking om harddisk ophæng, den hører vist
hjemme i dk.edb.hardware.drev

Mvh

Carsten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-02 17:38

Carsten Suhr skrev:

>Du poster i dk.edb.hardware.overclocking om harddisk ophæng, den hører vist
>hjemme i dk.edb.hardware.drev

Jeg lavede FUT til news:dk.admin.netmisbrug (hvor du OGSÅ har sendt
dit indlæg).

Respektér venligst dette FUT - da denne debat ikke hører hjemme her.

I news:dk.admin.netmisbrug har jeg også givet dig en forklaring.
Overclocking handler også om støjdæmpning.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 19-03-02 01:08

Tak til alle der har kontaktet mig, den er bestilt og jeg modtager den
fredag.

Jeg undskylder over for alle der føler sig irriteret over mit indlæg,
men jeg var så glad for at meddele alle at jeg var den første og
indtil videre den eneste der kunne unlocke disse 2 versioner.

OG JEG SKAL NOK LADE VÆRE MED AT GØRE DET IGEN... UNDSKYLD LASSE OG
ALLE JER ANDRE.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-03-02 11:47

Dragan skrev:

>Tak til alle der har kontaktet mig, den er bestilt og jeg modtager den
>fredag.

Og mere salgsgas...

>Jeg undskylder over for alle der føler sig irriteret over mit indlæg,
>men jeg var så glad for at meddele alle at jeg var den første og
>indtil videre den eneste der kunne unlocke disse 2 versioner.

For det første er det ikke korrekt, for det andet er det en hamrende
dårlig undskyldning.

>OG JEG SKAL NOK LADE VÆRE MED AT GØRE DET IGEN... UNDSKYLD LASSE OG
>ALLE JER ANDRE.

Du behøver ikke råbe. Fint nok du undskylder, det virker noget
useriøst at du i samme indlæg skriver, at du modtager den fredag, og
dermed er klar til at betjene kunder. Handel foregår IKKE i denne
gruppe - tak.

PS! Læs meget gerne om korrekt citatteknik, se min signatur.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citatteknik: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Mobilfix

Dato : 23-03-02 00:13

mobilunlock skrev:
>men jeg var så glad for at meddele alle at jeg var den første og
indtil videre den eneste der kunne unlocke disse 2 versioner.

Hvorfor tror du at du er den første og eneste.
Det kunne jo være at vi andre måske ikke har behov for at kæfte op om hvad
vi kan .

Det forventes vel,at hvis man reklamerer med at man kan unlocke f.eks.
Alcatel , ja så har man vel det værktøj der skal bruges

Hvis min mekaniker sendte en mail hver gang han overvejede at købe et nyt
stykke værktøj.....
Nå men sådan er der jo så meget
/ stephan