Flash og Server.Execute
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 18-03-02 11:21

Jeg bruger ASP's Server.Execute istedet for Frames (for det meste)

Og mit promlem er så at hver gang der skiftes side, fx ved at trykke på et
menupunkt, genindlæses hele siden og menuen er ikke åben som den skal være -
lissom for at vise hvor man er ikke (det er umiddelbart lidt svært at
forklare)

Men hvis det er muligt at forstå overståede og du har et foreslag til
hvordan jeg undgår at Flashet genstartes så skriv lige...
Det nytter nok ikke at give URL'en da siden ikke er helt færdig - men her er
den alligevel: www.svendborgungdomsraad.dk?cmd=new

Hilsen fra Peter

Fra : Krister

Dato : 25-03-02 02:06

Hej Peter

Hvis du bruger ASP sammen med Flash og ønsker ikke at genindlæse Flash-siden
hver gang du kommunikerer med ASP skal du lave rene ASP filer som så svarer
til Flash. Rene betyder i denne forbindelse ASP filer helt uden HTML.

Fx. i Flash...

on (release) {
loadVariablesNum ("svar.asp", 0);
}

....og hele din svar.asp...

<% Response.Write ("svarfelt=Jamen dog.&svarfelt2=I hvert faldt i dag.") %>

....og hvis der nu var tale om svar.php...

<?php echo "svarfelt=Der er ingen&svarfelt2=forskel i PHP."; ?>

Førstår du hvad jeg mener? Det er HTML delen som får siden til at opdatere,
ikke script delen. Derfor skal script filen være uden HTML. Var det et svar
til dit spørgsmål?

Krister