Bios på K7S5A
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-03-02 11:31

Er der nogen der kan fortælle mig hvilken type bioschip der sidder
på K7S5A?

/Jakob

Fra : Bear

Dato : 18-03-02 16:25

Det er en AMI BIOS

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-03-02 16:48

"Bear" <bdr@NOSPAM.sol.dk> du skrev:
> Det er en AMI BIOS

Ok! - jeg må lige præcisere: Hvad hedder den chip der sidder
på bundkortet - altså selve eprommen.

/Jakob

Fra : Jan Ransdam

Dato : 19-03-02 09:27

Hej Jakob

Så vidt jeg husker er det en Winbond W49F002 der sidder på boardet. Du
kan bare fjerne den papirlabel der sidder på chippen, hvis du selv vil
checke efter.

Siden du spørger til epromen, er det så fordi du har haft en bad-flash ?

mvh
Jan

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-03-02 12:10

"Jan Ransdam" <jra@12move.dk> du skrev:
> Hej Jakob
>
> Så vidt jeg husker er det en Winbond W49F002 der sidder på boardet.

Jeg takker!

>Du kan bare fjerne den papirlabel der sidder på chippen, hvis du selv vil
> checke efter.

Jeps - men jeg har ikke lige bundkortet ved hånden

> Siden du spørger til epromen, er det så fordi du har haft en bad-flash ?

Nej ikke endnu! - men jeg kan ikke få lortet til at boote, så
jeg overvejede at få fat i chippen og flashe den med nyeste bios, for så at knalde den i boardet når det ankommer hertil
onsdag aften. Jeg er nødt til at flashe en anden chip end den
originale, da jeg ikke har adgang til eprom brænderen efter kl.
16 og jeg først får bundkortet senere.
Dog tror jeg ikke det bliver nødvendigt alligevel.

/Jakob