fejl ved sendnews()
Fra : Andreas Hjordt

Dato : 29-01-01 07:53

http://andreas.trab.dk/new/default.asp?option=addnews
På ovenstående url findes en submit knap, der fører til endnu en submit
knap, der fører til:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.
/new/func.asp, line 6

Linje 6 er del af funktionen record(). Funktionen record() indgår uden
problemer i funktionen news()???
Source http://andreas.trab.dk/new/addnews.asp.txt &
http://andreas.trab.dk/new/func.asp.txt

På forhånd tak for hjælpen,
Andreas Hjordt

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 29-01-01 08:12

Andreas Hjordt wrote:

> [...]
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

Har du ikke glemt at kalde "connect" i "sendnews"?

--
Lauritz

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 29-01-01 09:14

"Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> wrote in message

> Har du ikke glemt at kalde "connect" i "sendnews"?

Jeg kalder først "disconnect()" efter "sendnews()" er afsluttet. Problemet
viste sig at være noget så flabet som en stave fejl i mit sql stuff.
Imellemtiden er en anden fejl dukket op.
http://andreas.trab.dk/new/default.asp?option=addnews >> View >> Add >> ???
Problemet er at serveren giver mig "Script timed out" og dette finder jeg
meget mærkeligt da det ikke er de store oprationer jeg udfører.

Source: http://andreas.trab.dk/new/addnews.asp.txt &
http://andreas.trab.dk/new/func.asp.txt

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 29-01-01 10:27

Undskyld ulejligheden jeg har selv løst problemet :)

MvH
Andreas Hjordt