Coton
Fra : Anja

Dato : 18-03-02 10:09

Hej
Jeg har en Coton som er næsten 10 måneder - er der nogen som kan fortælle
mig hvornår de kommer i løbetid, eller kan det ske uden man opdager det?
På forhånd tak
Anja

Fra : x Vuf x

Dato : 18-03-02 11:03

Mon, 18 Mar 2002 10:08:39 +0100, Anja wrote:

>Jeg har en Coton som er næsten 10 måneder - er der nogen som kan fortælle
>mig hvornår de kommer i løbetid, eller kan det ske uden man opdager det?

Hvis hun er god til at holde sig ren, kan hun godt ha' snydt jer,
da hun var ca. 8 mdr. De fleste små hunde kommer i løb i den alder.
De fleste af mine kom allerede i 1. løbetid med 6. mdr.!

PS. Tillykke med bomuldshunden.

--
Mvh Sonja sonpet@***tdcadsl.dk fjern de 3*
http://www.sonpet.com/