Netexpress til Bredbånd
Fra : Peter Hansen

Dato : 18-03-02 02:11

Skal man have skiftet skillefilter, og modem for at man kan få bredbånd hvis
man har netexpress?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-02 02:20

Mon, 18 Mar 2002 02:11:16 +0100, skrev "Peter Hansen"
<peteradsl@hansen.mail.dk>:

>Skal man have skiftet skillefilter, og modem for at man kan få bredbånd hvis
>man har netexpress?

Ja, for det to forskellige afdelinger af TDC, som sælger
produkterne.

Så den ene skal have det retur og du får så et nyt fra den anden.

PS. Specifikke udbyderspørgsmål som dette stilles bedst i en
intern gruppe, i dette tilfælde news:tele.internet.adsl.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rene´ Mikkelsen

Dato : 19-03-02 13:58

> Ja, for det to forskellige afdelinger af TDC, som sælger
> produkterne.
Man skal da ikke have skiftet noget hvis man går fra
Netexpress til Boomtown .....
--
Hilsen

Rene´

Star Wars: Episode II - Attack Of The Clones, May 16th 2002
..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-02 19:29

Tue, 19 Mar 2002 13:57:42 +0100, skrev "Rene´ Mikkelsen"
<mikkel12@sport.dk>:

> Man skal da ikke have skiftet noget hvis man går fra
>Netexpress til Boomtown .....

De bruger også NE, mig bekendt er der lidt forskel om det er
Bredbånd eller Netexpress.

Men ellers vil et gratis opkald til en af TDCafdelingerne vel
hurtigt kunne opklare spørgsmålet.

Fra : Dann Pedersen

Dato : 20-03-02 08:40

"Rene´ Mikkelsen" <mikkel12@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Man skal da ikke have skiftet noget hvis man går fra
> Netexpress til Boomtown .....

NetExpress og Boomtown bliver begge leveret af TDC Internet A/S mens
Bredbånd|ADSL bliver leveret af TDC Tele Danmark A/S.

Teknisk set, så bygger Boomtown på den samme PPPoE teknologi, som der ligger
bag NetExpress.

/dape - http://dape.dk/news