tarmskyldning
Fra : Sørensen

Dato : 17-03-02 21:17

er der nogen, der har prøvet "tarmskylning" ?
duer det til noget - er der bivirkninger

vh Sørensen

Fra : Arcana

Dato : 17-03-02 23:20

"Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen, der har prøvet "tarmskylning" ?

Shank Prakshalana? Jep.

> duer det til noget - er der bivirkninger

Det er virkelig godt - HVIS man følger alle vejledninger, incl. 14 dages
skrap diæt efter endt "procedure". Hvis man går amok i en masse mad efter en
uge, skal man passe på at ens "lille hus" ikke begynder at opføre sig som en
rumraket.

Jeg tabte 12 kilo på 14 dage...

/arcana

Fra : Arcana

Dato : 17-03-02 23:23

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Jeg tabte 12 kilo på 14 dage...

PS: Det var dog ikke formålet med tarmskylningen - jeg gjorde det for at få
gjort hovedrent i mit fordøjelsessystem. Desuden bør man højst gøre det et
par gange om året.
PPS: Jeg går ud fra, at det er yoga-teknikken du tænker på, hvor man drikker
en masse isometrisk saltvand og får det igennem mave-tarmkanalen v. hj. af
yoga-øvelser.

/arcana

Fra : Arcana

Dato : 17-03-02 23:27

> en masse isometrisk saltvand og får det igennem mave-tarmkanalen v. hj. af

Isotonisk, selvfølgelig - sorry...

Fra : Sørensen

Dato : 19-03-02 23:27

jeps !

Arcana <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a734v7$m20$1@sunsite.dk...

Fra : chaf

Dato : 24-09-02 16:25

"Arcana" skrev d. 17-03-02 23:20 dette indlæg :
> [...]
efter en
> uge, skal man passe på at ens "lille hus" ikke begynder at opføre sig

Jeg ved ikke hvad det er Arcana har prøvet, men jeg kan fortælle at det
jeg har prøvet er en mekanisk udrensning men en maskine og ingen diæt
ingen ændring af vaner er en forudsætning for at få et rigtigt god
resultat, og du kan leve som du altid har gjort bagefter. Det sted jeg
fik tarmskyldninger, hedder Back To Work og er i KBH NV

http://www.kandu.dk/

Fra : Mille

Dato : 08-10-02 20:39

"chaf" <chaf.news@kandu.dk> wrote in message news:<hk%j9.25523$Qk5.1127370@news010.worldonline.dk>...

> [...]
> resultat, og du kan leve som du altid har gjort bagefter. Det sted jeg
> fik tarmskyldninger, hedder Back To Work og er i KBH NV

Hej -

jeg overvejer også meget at få foretaget en tarmskylning, og jeg har
nu været inde og kigge på back2work's hjemmeside og det lyder meget
fornuftigt synes jeg. Men jeg synes ikke der står hvor lang en periode
behandlingen strækker sig over, hvor tit man skal komme på klinikken,
om man skal faste inden og hvordan man ellers skal forholde sig til
det...jeg mener hvor lang tid, der går inden man kan komme ind i sin
normale rytme igen! Jeg er en 24 årig pige, der studerer og bor i
Århus - jeg kan sagtens tage til Kbh nogle gange, men hvordan gik
forløbet for dig? hvor lang tid osv...? Håber meget du vil svare, da
jeg ikke har kunne finde lignende (tilsyneladende gode!) behandling i
Århus området eller andre steder i DK for den sags skyld!

Venlig hilsen

Mille

Fra : chaf

Dato : 09-10-02 11:34

"Mille" skrev d. 08-10-02 20:39 dette indlæg :
> [...]
> jeg ikke har kunne finde lignende (tilsyneladende gode!) behandling i
> Århus området eller andre steder i DK for den sags skyld!

Hej Mille

Jeg kan ikke sige hvor langt et forløb du skal gennemgå og hvad dit
problem er? men ring på tel. 38 112 904 eller 28 58 78 78 og tal men
Frank, der er jo ikke 2 tarme der er ens, det kommer an på hvad du
ønsker at løse.

Svar på dine spørgsmål:

Du skal ikke være fastene.
Du kommer ind i normal rytmen inden for 24 timer.
To gange den første uge derefter en gang om ugen.

Håber at det er svar nok

Venlig hilsen

chaf

http://www.kandu.dk/

Fra : Mille

Dato : 10-10-02 11:47

"chaf" <chaf.news@kandu.dk> wrote in message news:<ttTo9.86217$Qk5.3904023@news010.worldonline.dk>...

> [...]
>
> Du skal ikke være fastene.
> Du kommer ind i normal rytmen inden for 24 timer.
> To gange den første uge derefter en gang om ugen.

Tak for dit svar! Jeg har ringet til Frank og fået en god lang snak.
Det lyder jo meget fornuftigt, hvis man får det så godt bagefter som
han fortæller! Hvad var dit problem og blev det løst? Som Erik
spurgte, så er mit problem at jeg altid ligner en oppustet ballon
(maven...) selv om jeg ellers er en tynd pige... (Frank sagde det var
parasitter og bakterier i maven, der laver luft - lækkert hva'!!) min
mave er altså langt fra i orden og har ikke været det i mange år -
føler at min immunforsvar ikke er som det burde være, og derfor lyder
en tarmskyldning, som noget der kunne være en løsning på dette - det
er da værd at prøve, når så mange andre tiltag ikke er lykkedes...
Eneste minus er prisen, når man nu er på SU... men nogle gange må man
jo foretage nogle investeringer!!! - i sin krop!

Erik - tænker du også på at få lavet en tarmskyldning?

VH
Mille

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-10-02 18:01

Mille wrote:

> [...]
> jeg ikke har kunne finde lignende (tilsyneladende gode!) behandling i
> Århus området eller andre steder i DK for den sags skyld!

Og du vil opnå ved det ?

Bare så vi andre kan følge med i, om du får det..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : ulla

Dato : 13-04-02 08:59

"Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen, der har prøvet "tarmskylning" ?
> duer det til noget - er der bivirkninger
>
> hvor får man foretaget en sådan, og er det gratis

mvh Ulla

Fra : Jan M Rasmussen

Dato : 26-04-02 13:37

"ulla" <kaaber@it.dk> wrote in message

> "Sørensen" <dyt@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> mvh Ulla

hej

jeg kunne også godt tænke mig at prøve en tarmskyldning.....det er noget
man kan gøre selv
- feks kan man købe remidier på apoteket til det.....elelr man kan
besøge http://www.yogaskolen.dk
- der er vist også nogle kursteder, hvor man kan få det gjort....aner
ikke hvor de er.
hmmm.....der skulle være ret meget at få ud derinde fra.....en ulækker
tanke ik?

Fra : chaf

Dato : 24-09-02 16:28

Prøv at gå ind på http//www.back2work.dk eller ring på 38 112 904

http://www.kandu.dk/

Fra : chaf

Dato : 24-09-02 16:19

"Sørensen" skrev d. 17-03-02 21:17 dette indlæg :
> er der nogen, der har prøvet "tarmskylning" ?
> duer det til noget - er der bivirkninger
>
> vh Sørensen
>
> Hej Sørensen
Ja det var enormt dejligt og det har ingen bi -virkninger, få en
tarmskyldning og bliv et bedre menneske

Vh. F

http://www.kandu.dk/