Bropassage
Fra : Bent E.

Dato : 17-03-02 20:33

Sådan gør man "overthere", når man passerer en bro.
Det er da også meget nemmmere.

Prøv engang at se hvordan.

Mvh
Bent E.

http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm

Fra : Dan

Dato : 18-03-02 06:08

Fuuuuck!
Hvad mon der er gået gennem hans hoved, både før, under og bagefter?!?

mvh.,
Dan

Bent E. <bentejo@dsa-net.dk> skrev i en

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 20-03-02 09:30

Hvad blev der af kullene som den var lastet med? Der må være nogle fisk der
får kulstøv i gællerne!

Da jeg roede i kajak i København var der til tider samme strømproblem ved
Sjællandsbroen. Når man først var på vej mod gennemsejlingen, var der ingen
vej tilbage. Men vi kunne ikke passere på tværs mellem bropillerne.

Gad vide hvad der egentlig var sket hvis bropillerne var tættere på hinanden
så båden ikke kunne komme igennem sidelæns

mvh

Erik Breum Petersen
Summerthur, Sailfish 18, Assens

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 20-03-02 21:21

"Erik Breum Petersen" <breum@hehe.com> skrev i en meddelelse

> Hvad blev der af kullene som den var lastet med? Der må være nogle fisk
der
> får kulstøv i gællerne!

Nej, kullene var forrest, og blev frigjort lige før broen. Og de fortsatte
bare sejladsen på egen hånd. Du kan se dem efter broen på et af de første
billeder.

Med sejlerhilsen
Henning _/) _/) _/)

Fra : steen

Dato : 21-03-02 14:48

Bent E. wrote in a message to All:

BE> Sådan gør man "overthere", når man passerer en bro.

"overthere"?? .fi er da Finland, og resten af sitet er på Finsk.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-03-02 15:48

Isang tao pinangalanan steen nagsulat :

>"overthere"?? .fi er da Finland, og resten af sitet er på Finsk.

Læg mærke til skiltet på broen.... det er skrevet på engelsk.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : steen

Dato : 21-03-02 16:30

following up a message from steen_ to Bent E.:

s> "overthere"?? .fi er da Finland, og resten af sitet er på Finsk.

OK - Engelsk på broen, ft som målestok, og original sitet var:
http://personal.atl.bellsouth.net/lig/r/a/rayf/Towboat/towboat.html

I stand corrected.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-03-02 18:20

> [...]

>s> "overthere"?? .fi er da Finland, og resten af sitet er på Finsk.
>
>OK - Engelsk på broen, ft som målestok, og original sitet var:

Sæt dig bare ned igen

Fra : Flemming Jensen

Dato : 23-03-02 16:11

"Bent E." <bentejo@dsa-net.dk> wrote in message news:<1016393509.45078@dyrup.dsa-net.dk>...
> Sådan gør man "overthere", når man passerer en bro.
> Det er da også meget nemmmere.
>
> Prøv engang at se hvordan.
>
> http://koti.mbnet.fi/~soldier/towboat.htm

Der ligger lidt mere information her: