Hej igen
Fra : MrWheel

Dato : 17-03-02 19:58

Ja så er jeg igen blevet klr til at skrive her i gruppen.

Jeg har i lang tid ikke haft tid og lyst, men nu er den kommet tilbage
grunden er at jeg har haft en psysisk ned tur. I september sidste år (2001)
tog jeg en tur til Mallorca, i starten gik det godt, men lige pludselig blev
det for meget for min hjerne, den gik simpelt hen amok, jeg har epilepsi og
hjernen kunne ikke klare varmen og *snøft jeg havde bestilt turen til 14
dage, men efter 8 dage var jeg nødtil at tage hjem, men jeg fik set det jeg
ville.

Efter hjemkomsten fik jeg et stort hul, jeg kunne ikke huske noget fra jeg
kom jeg og ca. 4 uger frem
Så jeg gik op til min læge for at få hjælp, jeg blev henvist til en hjerne
vrider (dem man skal betale), inden jeg kom op til psykologen havde jeg
aller mest lyst til at sige farvel, men //jubiiiii// jeg over vandt
problemet, og jeg sidder her i dag.

I november var der en læge der sagde at jeg har slidgigt i hofterne og så i
begge knæ, jeg ser ikke sort på det, for det sorte æder en liv op, nu kæmper
jeg for at få de andre læger til at fatte hvad (professoren i ortapædkirug)
fortalte mig, men de siger at unge ikke kan få slidgigt hvem har
ret???
Og hvem har smerterne mig eller lægerne?? og endelig hvem hører knæk lydene
i knæene hver gang jeg går/går ned i knæende??

I behøver ikke svare på mine sp. det er kun lige for at gå lidt grasat, et
eller andet sted skal man jo starte. Men i den kommende uge tager jeg en
bisidder med op til lægen hvis de snakker uden om, vil han give dem lektien.
Så må jeg se om det hjælper, ellers vil jeg skifte læge.

Pyyyyha, det var svært at komme ud med.

PS.

Hvad er der blevet af Strid??
Jeg vil lige sige jeg er 10000 meter fra den sorte tunnel.

//MrWheel

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-03-02 21:36

> [...]
> jeg for at få de andre læger til at fatte hvad (professoren i ortapædkirug)
> fortalte mig, men de siger at unge ikke kan få slidgigt hvem har

Jeg er jo ikke læge, men jeg har da fået at vide at jeg har slidgigt i
mit højre knæ, og jeg er kun 23 år.

Og i øvrigt, tillykke med at have overvundet "det sorte hul".

/Trine

Fra : MrWheel

Dato : 19-03-02 19:52

> Jeg er jo ikke læge, men jeg har da fået at vide at jeg har slidgigt i
> mit højre knæ, og jeg er kun 23 år.

Ok, jeg er 29 år, og mit begyndte allerede da jeg var 17 år

> Og i øvrigt, tillykke med at have overvundet "det sorte hul".

Tak for det

//MrWheel