Norton Clean Sweep 2002 af internet histor~
Fra : El Capitano

Dato : 17-03-02 18:57

Hjælp. Jeg kan pludselig ikke få min Norton Clean Sweep (NCS) til at rydde
helt op i internet history.

Det er pludselig sket først var der 332 kb i 3 files og så nu 416 kb i 3
files som ikke kan fjernes. Jeg har tømt alle mapper af temp og cockies,
prøvet at afinstallere og geninstallere, men intet hjælper og under settings
i NCS oplyses stadig at der under internet history ligger 3 files 416 kb
(400 kb uden slacks).
Hvem kan oplyse mig om, hvor jeg kan finde de 3 files og få dem slettet,
eller en anden løsning, så NCS igen kan rydde helt op.

Forsat god aften
EC

Fra : El Capitano

Dato : 17-03-02 19:42

Så er der pludselig igen kun 332 kb ?????????
Hjælp

EC

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 19:44

El Capitano skrev:

> Hvem kan oplyse mig om, hvor jeg kan finde de 3 files og få dem
> slettet, eller en anden løsning, så NCS igen kan rydde helt op.

Lidt tilbage i gruppen vil du finde dette indlæg:

Madsen.

Fra : El Capitano

Dato : 17-03-02 20:39

> Lidt tilbage i gruppen vil du finde dette indlæg:
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Ja men jeg har slettet den mappe og alle tilsvarende, men intet ændre sig

mvh
EC

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 21:11

El Capitano skrev:

> Ja men jeg har slettet den mappe og alle tilsvarende, men intet
> ændre sig

Hmm, nå så er jeg blank. Norton Cleeansweep kokser måske. Kører du med
en version der er kompatibel med det styresystem du nu engang sidder
med?

Madsen.

Fra : El Capitano

Dato : 18-03-02 06:58

ja NCS 2002 er beregnet til Win XP pro dk som jeg bruger.

Jeg har snakket med kollega i aftes som har oplevet samme. Vil prøve at
kontakte Symantec i dag.
Jeg meddeler resultat her
Få god dag
EC