PBC Rev.
Fra : BK

Dato : 17-03-02 17:43

Hej
Jeg skal have fundet ud af om mit bundkort kan køre
med store HD.
Det er et Fic VB601.
Bios v 4.60 PGMA
Vers.1.15ME11
Jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en PBC Rev.
Der står på hjemmesiden at det skulle stå i øverste højre hjørne på
bundkortet,der står ikke en dyt.
Kan det mon ske at stå på bagsiden.??
Er der mon nogen der har prøvet at sætte en 60Gb Hd på sådan et kort.

vh Bo

Fra : BK

Dato : 17-03-02 17:54

Ps. det er en Award fra 03-07-1998.
Bo

Fra : Leony

Dato : 18-03-02 09:46

> Ps. det er en Award fra 03-07-1998.

http://www.fic.com.tw/
Her kan du downloade en BIOS fra 30/12-99, hvor der står følgende:
1. Update CPU detect method.
2. Update new CPU microcode.
3. Fix BIOS can not detect Hard disk size great than 36GB

Hvor store diske den så kan detecte meldes der ikke noget om. Så der er vist
ikke andet at gøre end at prøve.
De fleste harddiskproducenter har noget som der kaldes "softwareBIOS", som
kan erstatte den originale BIOS, så man får fuldt udbytte af sin store disk.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/