Cecilie med gizmo...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-01-01 00:22

Undskyld jeg lige efterlyser Cecilie her... Jeg har mistet alt på min
computer, hvilket også betyder alle kontakter!:(

Cecilie, jeg har lige brug for din adresse igen ifb. med omreg. ved DKR.

Håber Gizmo har det godt... Det tvivler jeg nu ikke på. Jeg savner stadig
den lille glade Gimze-dreng!:)

R. Ilsøe

( maa@vejen-net.dk )

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-01-01 00:41

*ups* sorry, den skulle ha' havnet i dk.fritid.dyr.kat !:) Natte-bu,mmert!

R. Ilsøe

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 29-01-01 12:07

Jeg håber jeg har hørt forkert, da jeg fik at vide, at en nordjysk stor
opdrætter har fået "tilladelse" til at opdrætte Beagle til forsøg -
Er der nogen på listen, der kan berolige mig med at dette ikke er sandt

Hilsen Pia

Fra : x Vuf x

Dato : 29-01-01 12:45

Mon, 29 Jan 2001 11:07:21 GMT, Pia Palmblad Wright wrote:

>Jeg håber jeg har hørt forkert, da jeg fik at vide, at en nordjysk stor
>opdrætter har fået "tilladelse" til at opdrætte Beagle til forsøg -
>Er der nogen på listen, der kan berolige mig med at dette ikke er sandt

Det blev da vist i TV for over 1 år siden! Jeg tvivler på,
hun har stoppet sin produktion. De viste dog ikke, hvem det var,
og jeg har endnu ikke fundet ud af det.

Men kan en eller anden fortælle mig adressen eller lignende
på ham sheriffen, der flyver rundt i helikopter bl.a. og
øver selvtægt (heldigvis)? Ham vil jeg gerne støtte, da det er
omsonst at henvende sig til dyreværnet.

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de 3 ***
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 13:43

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-01-01 13:43

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:953niv$1voo$1@news.cybercity.dk...
> Hej Sonja
>
> Du kan finde ham på nettet under Dyreværn. Hans forening hedder Alle Dyrs
> Ret.

Kunne vi ikke få et link fra dig ...... jeg er nemlig en klovn til at søge
you see

MVH
Anne-Marie

Fra : x Vuf x

Dato : 29-01-01 14:30

Mon, 29 Jan 2001 13:31:50 +0100, Søs D. Jensen wrote:
>x Vuf x <sonpet@***mixeren.com> skrev

I øvrigt tyder en del på, at hun er DKK-opdrætter.

Tak skal du ha'.
Du skulle vel ikke ha' en URL?

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de ***
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-01-01 17:21

Hvis I går ind på min hjemmeside (se signaturen) under "Links" - "Dyreværn"
der aller nederst et link til Alle Dyrs Ret.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-01-01 17:21

Nina El Falaki <feca@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:954504$1c1$1@news.cybercity.dk...
> Hvis I går ind på min hjemmeside (se signaturen) under "Links" -
"Dyreværn"
> der aller nederst et link til Alle Dyrs Ret.

<> Tak Nina du er da en engel ... hav en god dag!!

MVH Anne-Marie

Fra : x Vuf x

Dato : 29-01-01 21:26

Mon, 29 Jan 2001 17:21:08 +0100, Nina El Falaki wrote:

>Hvis I går ind på min hjemmeside (se signaturen) under "Links" - "Dyreværn"
>der aller nederst et link til Alle Dyrs Ret.

Tak Nina.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de 3*
http://www.sonpet.mixeren.com