Relatives
Fra : Hanne Brandenburg

Dato : 17-03-02 16:52

Når vi går ind på Mormomernes søgemaskine (hjemmeside), finder vi
heldigvis mange af vores slægtninge. På nogle af oplysningerne står
der nederst under fødsel, dåb, forældre: RELATIVES: og så et navn. Nu
er jeg meget interesseret i at vide hvad det/den person betyder. Jeg
ved godt at ordet betyder, slægtning/nært beslægtet/pårørende eller
står i forbinbdelse med. Men mit spørgsmål er om den person der står
dér er en der slægtsforsker eller hvorfor står han/hun dér. Er der
nogen der kan hjælpe mig, for noget er blevet meget myyyyyystisk for
mig.
Hanne

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-03-02 18:40

"Hanne Brandenburg" <brandenburg@image.dk> wrote in message
> [...]
> dér er en der slægtsforsker eller hvorfor står han/hun dér. Er der
> nogen der kan hjælpe mig, for noget er blevet meget myyyyyystisk for

Mig bekendt, så betyder det, at den pågældende person er i familie
med det navn, som du har fundet.
Det er vigtigt for os at kunne føre dokumenterede slægtsforhold,
ellers vil vi ikke udføre stedfortrædende arbejde for dem i
templet, det er jo det, vi bruger navnene til i første omgang.
Dernæst bruger vi dem til almindelig slægtsforskning,
og det er bestemt også vældig spændende.

Med venlig hilsen
Bodil.