MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikke automatisk lukning af computer ???
Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 17-03-02 15:29

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør, således at min computer
SELV lukker ned, og ikke sådan så jeg skal holde power-knappen inde i et
hvis antal sekunder ?

I egenskaber for "My computer" -> Hardware -> Device Manager -> Computer
..... der står der bare "standard PC" .... hvordan kan jeg få den til at
finde den rigtige ?

På forhånd tak
Brian Rosenkrantz

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-03-02 19:32

In dk.edb.system.ms-windows, Brian Rosenkrantz wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør, således at min computer
>SELV lukker ned, og ikke sådan så jeg skal holde power-knappen inde i et
>hvis antal sekunder ?

Kontrol panel --> Strømstyrring --> APM?

>I egenskaber for "My computer" -> Hardware -> Device Manager -> Computer
>.... der står der bare "standard PC" .... hvordan kan jeg få den til at
>finde den rigtige ?

Hvis ikke din computer er ACPI kompatibel, så er "Standand PC" jo det
rigtige.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 18-03-02 15:55

"Lars Stokholm" wrote in message

> Kontrol panel --> Strømstyrring --> APM?

Så er det lige at problemet er at jeg ikke har den funktion :(

> Hvis ikke din computer er ACPI kompatibel, så er "Standand PC" jo det
> rigtige.

ACPI ? .... hvodan finder jeg ud af det ???

Tidligere i dag fik jeg af vide at jeg skulle ud i BIOS og rodde ?? ... kan
det passe ??

--
På forhånd tak
Brian Rosenkrantz

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 12:00

>Så er det lige at problemet er at jeg ikke har den funktion :(

Så skal du ind i bios og slå den til, under power options, eller noget
i den stil.

>ACPI ? .... hvodan finder jeg ud af det ???

Egenskaber for system --> Hardware --> Enhedhåndtering --> Computer

>Tidligere i dag fik jeg af vide at jeg skulle ud i BIOS og rodde ?? ... kan
>det passe ??

Jeps...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Type your name here

Dato : 19-03-02 09:51

JHeg ved godt det lyder sindsygt, men prøv at gå ind på fanebladet ved
screensaver, under advanceret, der kan du slå APM til...
Det virkede for mig

--
Jepsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-03-02 11:53

In dk.edb.system.ms-windows, "Type your name here" <Type your username
here@fiol.brock.dk> wrote:

>JHeg ved godt det lyder sindsygt, men prøv at gå ind på fanebladet ved
>screensaver, under advanceret, der kan du slå APM til...

Ehh, godmorgen ;)

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Type your name here

Dato : 19-03-02 09:51