lille regnskabsprogram??
Fra : Daniel

Dato : 16-03-02 20:19

Jeg håber at det her er den rigtige gruppe...

Jeg har lige startet en lille virksomhed, og har brug for et eller andet
simpelt program til at lave regnskab.

Det skal faktisk være så simpelt som muligt, det behøver faktisk ikke kunne
meget mere end at holde lidt styr på udgifter/indtekter, og lave det lidt
overskueligt så jeg kan vise det til revisoren...

Hvilket program skal jeg have fat i?, jeg tænkte lidt på Quicken, men de har
vist ikke lavet den på Dansk siden 99, og de nye engelske versioner virker
lidt uoverskuelige for en nybegynder, som ikke har brug for ret meget...

Mvh Daniel

Fra : Allan M

Dato : 16-03-02 20:35

> Jeg har lige startet en lille virksomhed, og har brug for et eller andet
> simpelt program til at lave regnskab.

Nu har jeg ikke meget forstand på regnskab og virksomheder men jeg ved
at på http://www.stoneware.dk/ kan man hente findes et program som kan det
du søger.
SummaSummarum hedder programmet som er blevet rost af flere PC-magasiner.

... Allan

Fra : Strannix @ DK

Dato : 14-05-02 11:33

Allan M wrote:

> [...]
> du søger.
> SummaSummarum hedder programmet som er blevet rost af flere PC-magasiner.

Kod det dog selv *G*
\\Strannix

Fra : Gevaldi

Dato : 17-03-02 06:39

"Daniel" <dax@christensen.dk> skrev i en meddelelse news:3c939aa1$0$18512$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg håber at det her er den rigtige gruppe...
>
> Jeg har lige startet en lille virksomhed, og har brug for et eller andet
> simpelt program til at lave regnskab.

Prøv at se om dette ikke er noget du kan bruge:
http://www.yaws.dk/office/excel.html

/Gevaldi

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 20-03-02 22:55