Router nulstilling
Fra : Michael Adamsen

Dato : 16-03-02 19:24

Hejsa jeg har fra gammel tid en tidligere Wol konfiguret router af typen
Chisco soho 77 liggende, nu har jeg ADSL Ved Cybercity, kan man på nogen som
helst måde omkonfigurere en router til at køre på en andens adsl?

mvh Michael
Email madamsen@vip.cybercity.dk

Fra : René Jensen

Dato : 17-03-02 00:51

Michael Adamsen wrote:
> Hejsa jeg har fra gammel tid en tidligere Wol konfiguret router af typen
> Chisco soho 77 liggende, nu har jeg ADSL Ved Cybercity, kan man på nogen som
> helst måde omkonfigurere en router til at køre på en andens adsl?

Det burde være muligt, prøv at hente brugermanualen (hvis du ikke har
den længere) fra Cisco's egen hjemmeside og se om der ikke skulle være
en forklaring til reset af din router.

http://www.cisco.com/warp/public/cc/pd/rt/70/prodlit/soh77_ds.htm

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"