Minette oplysninger søges
Fra : SCB

Dato : 16-03-02 15:50

Er der nogen på listen der kender målene på den lille 19" sejlbåd Minette.
Jeg leder også efter oplysninger om hvem producenten er/var.
En delig er jeg også interesseret i alle andre oplysninger eller erfaringer
med denne lille båd, der måtte være på listen.

På forhånd tak

Mvh. Søren

Fra : Allan Unnerup

Dato : 17-03-02 00:15

> [...]
erfaringer
> med denne lille båd, der måtte være på listen.

Har du kikket i www.udkik.dk?

Med venlig hilsen
Allan Unnerup

Fra : SCB

Dato : 17-03-02 10:00

Minette.
> erfaringer
>
> Har du kikket i www.udkik.dk?
>
> Med venlig hilsen
> Allan Unnerup

Ja - jeg er lige blevet gjort opmærksom på den.
Mvh Søren

Fra : A Björlingh

Dato : 17-03-02 10:20

Hej