flash ram
Fra : Nospam

Dato : 16-03-02 15:42

Jeg har lige investeret i et HP kamera, men desværre følger der kun 8MB flas
ram med. Originalt HP flash ram er svinedyrt, er det muligt at købe uægte
ram til dette kamera?
Martin

Fra : Mogens

Dato : 16-03-02 16:24

On Sat, 16 Mar 2002 15:42:17 +0100, "Nospam" <none@dk.dk> wrote:

> [...]
>ram med. Originalt HP flash ram er svinedyrt, er det muligt at købe uægte

Ja

Jeg har også et HP camera. ( HP C200 ) som bruger Compact Flash.
Det 8 MB kort som fulgte med kameraet er fra Sandisk, men jeg
har også et 64 MB kort fra Emagic og et 64 MB OEM kort som
begge virker fint. Sådan et kort koster kun ca 300,-

Mvh Mogens

Fra : Bo Sørensen

Dato : 18-03-02 13:09

Hej Martin,