2 udgange på lydkort?
Fra : Thomas

Dato : 16-03-02 13:33

Jeg vil gerne splitte min udgang på lydkortet op i 2 jackstik, så jeg kan
have både højttalerene i rummet hvor computeren står sluttet til, samtidig
med at højttalerne i stuen også er sluttet til.

I dag skifter jeg stik på PC'en, alt efter hvor jeg vil have lyden hen, og
det vil jeg gerne undgå. Findes der en adapter som kan løse det problem og
virker det ordentligt? I så fald, hvor køber jeg sådan en?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 16-03-02 13:51

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse news:3c933b4e$0$66975$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> I dag skifter jeg stik på PC'en, alt efter hvor jeg vil have lyden hen, og
> det vil jeg gerne undgå. Findes der en adapter som kan løse det problem og
> virker det ordentligt? I så fald, hvor køber jeg sådan en?

Du kan i flere Radio/TV forretninger købe en lille adapter så to hovedtelefoner kan
tilsluttes en WalkMan (således kender de dem i forretningerne).
Virker også til lydkort. Koster nok 20-30,-.

Her benyttes sådan en på en PC til at dele højttaler og hovedtelefon.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Thomas

Dato : 16-03-02 14:26

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Virker også til lydkort. Koster nok 20-30,-.
>
> Her benyttes sådan en på en PC til at dele højttaler og hovedtelefon.

Og det fungerer upåklageligt? Så er det jo bare det jeg skal have fat i. Tak
for hjælpen.

Fra : Esben

Dato : 16-03-02 14:44

> [...]
> hovedtelefoner kan

> Og det fungerer upåklageligt? Så er det jo bare det jeg skal have fat i.

Virker tip top her :)

--
Esben

Fra : Henrik Dissing

Dato : 16-03-02 22:41

On Sat, 16 Mar 2002 13:33:23 +0100, Thomas wrote:

>Jeg vil gerne splitte min udgang på lydkortet op i 2 jackstik, så jeg kan
>have både højttalerene i rummet hvor computeren står sluttet til, samtidig
>med at højttalerne i stuen også er sluttet til.

http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-kabel/kabel20/kabel4920.html

Venlig hilsen
Henrik Dissing