Lyd kun i den ene højttaler :-(
Fra : Michael Bach

Dato : 16-03-02 12:23

Hej NG.

Jeg har nu fået mit tv out til at køre s-vhs-s-vhs,og det kører
upåklageligt.
nu har jeg så købt et lyd kabel (phono-jack) så jeg kan køre lyden gennem
min forstærker.Mit problem er nu at jeg kun kan høre lyd i den ene
højttaler,lige meget hvad jeg gør.Mit lydkort er et sb live 5.1.
Det er ved at drive mig til vanvid at jeg kun kan få den ene højttaler
med,har prøvet med 3 forskellige phono-jack ledninger ,med samme resultat.
Er det i windows(kører xp) jeg skal rette på et eller andet.
hjælp ønskes meget.

Mvh Michael.

Fra : UraNos

Dato : 16-03-02 21:08

det kunne være din ene port i lydkortet der er gået

--
Mvh UraNos
uranos@kknudsen.dk