IBM GXP 40 Gb
Fra : Shiva

Dato : 16-03-02 10:47

Jeg har haft 2 stk IBM diske , som efter ca. 4 mrd er gået ned , er der
andre , som har haft den fejl med dette produkt , Jeg har f.eks en 60 Gb den
har aldrig skabt sig

så i øjeblikket bruger jeg Seagate diske på 40 GB, til mine styresystemer

--

Med venlig hilsen / Best Regards
Kell Petersen

Fra : Leony

Dato : 16-03-02 12:43

"Shiva" <shiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft 2 stk IBM diske , som efter ca. 4 mrd er gået ned , er der
> andre , som har haft den fejl med dette produkt , Jeg har f.eks en 60 Gb
den
> har aldrig skabt sig

Hvis du læser tilbage i gruppen vil du se at de crasher ret tit, desværre.
De fleste får dem byttet og køber et andet mærke.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Gimmer

Dato : 18-03-02 16:06

IBM ver ikke ret heldige med deres produktion af lige netop denne disk!
de skal nok alle gå ned (crache) på et eller andet tidspunkt!
bare vent!
ses