fødder på musen
Fra : Leif Mortensen

Dato : 16-03-02 00:04

SolsikkeEr der nogen der kan oplyse om man kan købe nye glidefødder til sin
logitech mus et eller andet sted ?

Leif

--
Leif Mortensen
l.mortensen@privat.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-03-02 12:07

"Leif Mortensen" <l.mortensen@privat.dk> wrote in message
> SolsikkeEr der nogen der kan oplyse om man kan købe nye glidefødder til
sin
> logitech mus et eller andet sted ?

Da jeg købte min Icemat musemåtte, hørte der noget special-fremstillet
musefodsmateriale med, til at sætte på fødderne. Måske har de det i løssalg
et eller andet sted?

Jacob

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 16-03-02 13:24

"Leif Mortensen" <l.mortensen@privat.dk> skrev:

> Er der nogen der kan oplyse om man kan købe
> nye glidefødder til sin logitech mus et eller andet sted ?

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne købe originale føder,
men jeg har løst problemet med nedslidte føder på min M§
optical mus. Jeg gik ind til Imerco og købte en pakke
'Anslagsdæmpere' af mærket NKT til 16,-.
Nu kører min mus bedre som ny, og jeg har slidbaner til
mange års brug!!!

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Støjer din PSU og er du på spanden?