tjek dato
Fra : Steen Broelling

Dato : 15-03-02 19:17

Hej

Jeg har ledt efter en funktion, som kan tjekke om en dato er nyere end
nu - altså om den er "større" end idag. Men synes ikke jeg kan finde
noget; kun checkdate(), som ikke kan dette...

Er der ingen funktion til dette, eller er jeg bare tung!??

MVH Steen Brølling
http://www.broelling.dk
"Pete sets the pace to anything..."

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 15-03-02 19:23

Ledte engang efter det samme og fandt ingen, til gengæld fandt jeg ud af at
konvertere begge datoer
til Unix TimeStamp og sammenligne dem på den måde, for der vil den nyeste
dato altid være et større
tal end den ældste dato - det virkede i hvert fald.

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk