Elna symaskine - mangler brugsvejledning
Fra : Helle

Dato : 15-03-02 18:20

Er der en som eventuelt har en vejledning til Elna - Stella Air Electronic
som vil scanne den ind eller jeg må låne (jeg bor på midtfyn). Min datter
har erhvervet sig sådan en maskine men mangler så en vejledning til den.

Nogen som kan hjælpe??

PS: svar venligst her i gruppen da min mailkonto ikke virker til at modtage
lige i øjeblikket.

Hilsen Helle

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 15-03-02 19:11

Helle <123456123456@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c922d59$0$92526$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nogen som kan hjælpe??
>
> PS: svar venligst her i gruppen da min mailkonto ikke virker til at

Måske kan i få en i en symaskinebutik. Vi har en i nærheden hvor jeg bor der
hedder Malles symaskiner og barnevogne (Snedsted). De har som regel en
vejledning der passer til.
Da jeg fik min brugte symaskine fik jeg en vejledning der. Men jeg havde så
også købt maskinen der.
VH LKP

Fra : Henning

Dato : 15-03-02 21:48

>Måske kan i få en i en symaskinebutik. Vi har en i nærheden hvor jeg bor der
>hedder Malles symaskiner og barnevogne (Snedsted). De har som regel en
>vejledning der passer til.

Hold da k... - findes Malle endnu? Der købte mine forældre min
barnevogn for snart 35 år siden ... Han er jo en legende nord for
alperne

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 15-03-02 23:11

Henning <newsmail@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7gm49u09g6n21gmul6fvt6eoegkmjtstl3@4ax.com...

> Hold da k... - findes Malle endnu? Der købte mine forældre min
> barnevogn for snart 35 år siden ... Han er jo en legende nord for
> alperne

Jep han er en legende! Han findes skam endnu og de har endda de nyeste
modeller, så han opgraderer også.
Mine forældre har også købt min og mine søskendes barnevogn der. Hele
familien handler faktisk der.
VH LKP

Fra : Helle

Dato : 16-03-02 08:56

Takker jeg må prøve at forhøre mig i en forretning.