P4 strøm stik? hmm....
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-02 18:18

Troede man skulle bruge sådan et stik til sit P4 system?? Men jeg kan sku'
da ikke finde sådan et stik på mit nye sis P4 bundkort. .. (skal samle
computern imorgen)

--
En gennemsnitlig, rask, veltilpasset voksen står op klokken halv otte og har
det ad helvede til.

- Jean Kerr -

Fra : Leony

Dato : 16-03-02 14:45

"peet_dk" <svar i gruppen!> skrev i en meddelelse

> Troede man skulle bruge sådan et stik til sit P4 system?? Men jeg kan sku'
> da ikke finde sådan et stik på mit nye sis P4 bundkort. .. (skal samle
> computern imorgen)

Tror du ikke du har overset det.
Hvilket bundkort er det helt præcist, så kan vi hjælpe med at lede.
Er det sådan et:
http://www6.tomshardware.com/mainboard/02q1/020311/sis645dx-02.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-02 22:10

det er det her:
http://www.epox.nl/english/products/motherboard/ep-4sda+.htm

Jeg tror kun det der P4 stik er til intel basert bundkort

Fra : Leony

Dato : 17-03-02 12:34

> Jeg tror kun det der P4 stik er til intel basert bundkort

Det tror jeg ikke.
Det bundkort jeg linkede havde ikke Intel chipset og der var stikket da på.
Sidder du med bundkortet fysisk?
Billedet på Epox's side er meget dårligt. Det kunne måske være stikket der
er ved siden af skruehullet øverst til venstre.

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-03-02 11:57

> Billedet på Epox's side er meget dårligt. Det kunne måske være stikket der
> er ved siden af skruehullet øverst til venstre.

Ja det troede jeg også, men er det ikke bare Fan-stik?

Hvis der ikke er ekstra stik til P4 så fatter jeg da slet ikke hvorfor det
er nødvendigt på andre mobos

Fra : Leony

Dato : 19-03-02 13:24

"Søren Christensen" <2760098m001-FJERN-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det troede jeg også, men er det ikke bare Fan-stik?

Det er det sikkert.

> Hvis der ikke er ekstra stik til P4 så fatter jeg da slet ikke hvorfor det
> er nødvendigt på andre mobos

Noget tyder på at den mangler, se sidste linie:
http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=155&dPage=3
Ser ud til at være et ok board, kunne være man skulle overveje det, når man
en gang skal have P4.

http://www.tbreak.com/hard/mobo/epox_4sda+/page2.html
Står også her at den mangler 12 volt stikket, under de sidste billeder.