Ny I FLash 5
Fra : ..::[The Rogue]::..

Dato : 15-03-02 16:18

Hej

Jeg er ny i flash 5,0.... eller bare i flash i det hele taget jeg har sidet
og kigget lidt i programmet... men de eneste måde at animere på er at lave
billed for billed.... er der ik en nemmer måde... så det ikke bliver skævt?

På forhånd tak...

']['he Rogue

Fra : Bo Dudek

Dato : 15-03-02 17:41

> [...]
>billed for billed.... er der ik en nemmer måde... så det ikke bliver skævt?
Der findes RIGTIG mange nemmere måder. Min kæmpe anbefaling til dig er
at lave de 8 lessons, der hører til Flash. Du finder dem under
Help->Lessons
Når du har gennemgået disse, vil du være mærkbart stærkede til at
kreere sejt flash ;)

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 18-03-02 12:21

Måske passer det ikke helt til det du vil have svar på men prøv at kombiner
Flash og Adobe Illustrator - det snasker godt sammen idet at de begge
arbejder i vektorgrafik...
Bare lige et til en nybegynder fra en nybegynder =)

Hilsen fra Peter Ingemann Hansen
89253469