Fix for Laserprinter ??
Fra : PD

Dato : 15-03-02 14:27

Hej.
Jeg fandt en gang en side hvor man kunne købe fix kit for laserprintere.
Den hed noget i retning af: www.fixyourownlaserprinter.com
Men precis hvad siden hed kan jeg ikke huske, er der en venlig person her
der kan guide mig enten til den rigtige side, eller til en anden side hvor
de har fix kit for laserprintere.
Den printer der aktuelt er tale om er en HP4L....

--
Mvh.
Peter Dall

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-03-02 17:36

"PD" <pd@nj-elektro.dk> skrev

> Jeg fandt en gang en side hvor man kunne købe fix kit for
laserprintere.
> Den hed noget i retning af: www.fixyourownlaserprinter.com

Så er det nok http://fixyourownprinter.com - utroligt, hvad man kan bruge
Google til

mvh
Peter

Fra : PD

Dato : 18-03-02 08:06

Hej.
Jeg vil lige sige at jeg havde brugt goggle, og altid bruger den, men jeg
kunne ikke komme på nogle gode søgeord, med dem jeg kom på var der langt
mere end 10 sider at kikke igennem.

> Så er det nok http://fixyourownprinter.com - utroligt, hvad man kan bruge
> Google til

Og jeg kan også se at lige precis den kombination af ord i adressen har jeg
ikke forsøgt med.....
Jeg var nemlig 100% sikker på at der skulle LASER med i adressen....
Men tusind tak for hjælpen....

Mvh.
PD