Præsenter et søgeresultat på flere
Fra : Nikolaj Nørgaard

Dato : 15-03-02 12:41

Hej NG,

Jeg kan ikke rigtig finde på hvordan jeg skal løse følgende problem:

Jeg laver en sql-søgning på baggrund a userinput i en form. Resultatet som
er fra 0-140 rækker skal præsenteres på sider med 8 entries i to spalter og
så skal man trykke sig videre til næste side med et link.

Hvordan får jeg lige dette til at hænge sammen? Problemet er ikke
forespørgslen og at lave et loop der præsenterer alle resultater, men at
splitte resultatet op på flere sider.

Mvh Nikolaj

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 15-03-02 14:04

"Nikolaj Nørgaard" <nikolajn@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg lige dette til at hænge sammen? Problemet er ikke
> forespørgslen og at lave et loop der præsenterer alle resultater, men at

Hvis du vil splitter op via SQL ( se LIMIT ), kan du bruge den samme side,
og ændre SQL'en via links:

bla | bla
bla | bla
bla | bla