Bytte HD mellem ny og gammel maskine
Fra : Pete

Dato : 15-03-02 12:57

Hej

Jeg har købt en ny pc med win2000 på. Jeg vil gerne bruge den gamle maskien
til noget andet, men mit spørgsmål er kan jeg blot bytte harddiskene rundt
så jeg slipper for at kopier alle dataene rundt?? Den gamle maskien køret
win 98.

Således vil alle mine gamel data komme nemt ind på min nye maskine. Er der
nogle problemer i det, eller er det bare fint???

MVH Peter

Fra : K E Nielsen

Dato : 15-03-02 13:12

Det nemmeste ville vel være at sætte den gamle hd i som
slave til den nye og så kopiere de data du skal bruge over
på den nye og så sætte den tilbage igen. Windows 2000
kan fint læse en Win9x disk.

Fra : Pete

Dato : 15-03-02 13:33

"K E Nielsen" <karle:nospam:@city.dk> skrev i en meddelelse
> Det nemmeste ville vel være at sætte den gamle hd i som
> slave til den nye og så kopiere de data du skal bruge over
> på den nye og så sætte den tilbage igen. Windows 2000
> kan fint læse en Win9x disk.

jo, men så skal jeg jo geninstallere alle programmer og instillinger. Det
var det jeg ville undgå. Den nye maskine er vel ligeglad med hvilken HD jeg
har i???

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-03-02 13:22

"Pete" skrev
> [...]
> Således vil alle mine gamel data komme nemt ind på min nye maskine. Er der
> nogle problemer i det, eller er det bare fint???

Du skal som minimum installere de drivere, der hører
til enhederne i pc'en.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Pete

Dato : 15-03-02 13:34

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse

> "Pete" skrev
> maskien
>
> Du skal som minimum installere de drivere, der hører
> til enhederne i pc'en.

Nåh ja, den havde jeg overset. Så er det nok mere enkelt at kopiere
dataerne. Tak for svar

Fra : kj

Dato : 17-03-02 10:01

"Pete" skrev d. 15-03-02 13:34 dette indlæg :

> [...]
> køret
> der

> Nåh ja, den havde jeg overset. Så er det nok mere enkelt at kopiere

Du kan roligt bytte HD'erne om, Du kommer kommer så bare til ar køre
Win98 på den nye og Win2000 på den gamle.

http://www.kandu.dk/