Monitor tænder ikke efter pause
Fra : Thore Sorensen

Dato : 15-03-02 11:22

Hej....tak for det gode råd, jeg får på dette lille problem...:)

PC' en kører fint, når man bruger den. Benytter man den ikke ca 15
minutter går skærm/skærmkort i dvale. Dette er normalt på alle nyere
maskiner. Problemet består i, at skærmen ikke starter igen efter
pausen..:) sort skærm...
Normalt skal jeg bare på andre maskiner røre musen, så tænder skærmen,
men ikke på denne:

ASUS P5A mainboard med K6-2/500 MHz
5 forskellige skærmkort , både AGP og PCI, de fleste med Nvidia chipset
Skærmen er en KFC, der ellers kører fint.

Power settings i Bios'en på Asus kortet er sat til alt forskelligt...

Ideer?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Thore Sorensen

Dato : 15-03-02 12:06

On Fri, 15 Mar 2002 11:22:02 +0100, Thore Sorensen <ts@dinotec.dk>
wrote:

>5 forskellige skærmkort , både AGP og PCI, de fleste med Nvidia chipset
>Skærmen er en KFC, der ellers kører fint.

....PS...har selvfølgelig prøvet med en anden skærm...samme symptom...