mus
Fra : hirikili.

Dato : 15-03-02 05:43

hej jeg har et ireterene problem med at min mus opføre sig som om at jeg
dobbelt klikker hele tiden , så hver gang kommer det dobbelt eller også
viser den små ruder når jeg ser i news , og det er lige meget om jeg gør det
lyn hurtigt eller stille , har prøvet at stille i opsætning til mus ,men det
hjalp ikke , bruger win xp
hirikili

Fra : Hans

Dato : 15-03-02 12:39

"hirikili." <hirikili@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> lyn hurtigt eller stille , har prøvet at stille i opsætning til mus ,men

Logitec ?? så er den slidt op !

Mvh Hans

Fra : Mogens

Dato : 15-03-02 13:18

On Fri, 15 Mar 2002 12:39:14 +0100, "Hans" <hans.nospam@pc.dk> wrote:

>Logitec ?? så er den slidt op !

Hvis det er en Logitech og hvis det er knappen der er slidt,
så kan man ofte fordoble levetiden på musen ved en simpel
operation. Skil den ad og hvis der er slidt en rille i undersiden
af knappen der hvor den trykker på microswitchen nedenunder,
så brug en skarp kniv til at fjerne rillen. Det er kun ca 1/2 mm
der skal fjernes for at glatte knappen ud og bagefter er musen
som ny. Sidst jeg gjorde det var på en Logitech Mouseman Wheel
for et halvt år siden og den fungerer stadig perfekt.

Om det virker på andre mus ved jeg ikke. Har kun prøvet det
på 3 forskellige Logitech mus.

Mvh Mogens

Fra : hirikili.

Dato : 15-03-02 18:30

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> for et halvt år siden og den fungerer stadig perfekt.
>
> Om det virker på andre mus ved jeg ikke. Har kun prøvet det

Prøver at skifte mus da det du foreslog ikke hjalp