Cookie problem!
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-03-02 01:03

Hey NG!

Jeg har lidt af et cookie problem med et script jeg har hentet på Nettet,
som skal sættes ind på mit default site i en ramme. Men laver jeg bare en
include() påmit defaulte site, så kommer den med fejlen om at header already
sent.

Så har jeg læst lidt på noget ob_start og flush osv. men jeg kan ikke
rigtigt på det til at virke. Er der nogen som ved hvordan det kunne sættes
op?

Forestil Jer et default site:

---------KODE START--------------
<head>
<title>Test</title>
<LINK REL="Stylesheet" TYPE="text/css" HREF="test.css">
</head>

Her er der noget tekst - og nu kommer mit script:

<?php
include("script.php");
?>

Nu er mit script slut - og her kommer noget mere tekst
-----------KODE SLUT---------------

Nogen som kan fortælle mig hvordan det kan laves, så den kan sende både
headeren fra HTML'en og den der ligger i scriptet.

Og nej - jeg er ikke lige en hardcore PHP-haj, som kan finde den header i
scriptet, pille den ud, og lægge den først på siden. Og ja - jeg er klar
over at cookies skal ligge som det første - det er oxo det jeg forsøger

Please help.......thx

*/Henrik Pedersen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-03-02 07:20

On Fri, 15 Mar 2002 01:03:05 +0100, Henrik Pedersen wrote:

> [...]
> i scriptet, pille den ud, og lægge den først på siden. Og ja - jeg er
> klar over at cookies skal ligge som det første - det er oxo det jeg

Det ser ellers ikke sådan ud, du sender jo HTML før scriptet.

--
Christian Jørgensen | What is a magician but a practicing theorist?
http://www.razor.dk |

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-03-02 08:06

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message
> On Fri, 15 Mar 2002 01:03:05 +0100, Henrik Pedersen wrote:
>

> Det ser ellers ikke sådan ud, du sender jo HTML før scriptet.

Ja, i det eks. jeg har lavet - men det er for at indikere, hvor på siden, at
jeg includer den fil, som bl.a. indholder scriptet. Der er jo mere på den
side der bliver includet - som i outputet skal stå der.
Håber du forstår??!!!?

*/Henrik Pedersen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-03-02 12:14

On Fri, 15 Mar 2002 08:06:07 +0100, Henrik Pedersen wrote:

> [...]
> siden, at jeg includer den fil, som bl.a. indholder scriptet. Der er jo
> mere på den side der bliver includet - som i outputet skal stå der.

Du skal sende evt. ekstra headere før alt andet. Du skal nok
omstrukturere lidt, da det tydeligvis aldrig kommer til at virke, sådan som
du sætter det op.

Jeg fik "?!!!?" til overs.

--
Christian Jørgensen | Never make any mistaeks.
http://www.razor.dk |