Billeder
Fra : Erik Isager

Dato : 26-01-01 22:27

Hej NG !

Jeg er på jagt efter billeder af hunde.
Er der nogen der ved hvor på nettet der er billeder af hunde ? ( ikke
animationer ) De skal brugen til en hjemmeside jeg arbejder på fortiden. Jeg
er interesseret i forskellige racer.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Erik Isager

Dato : 28-01-01 19:15

Dette er tredje dag jeg forsøger denne meddelelse.
Nu kom den ud ??? Telia ????
--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : makkerlone@my-deja.c~

Dato : 28-01-01 20:37

Hej Erik

Inde på http://www.hundeguiden.dk er der et raceindex, hvor du kan læse
om de forskellige racer. Der er på hver enkelt race også et galleri.

Ellers er du også velkommen til at besøge min hjemmeside, hvor der er
billeder af 2 forskellige gule labradorer, 1 sort/hvid border collie og
en blue merle border collie.
http://hjem.get2net.dk/lones

Hilsen

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Stine

Dato : 29-01-01 01:36

Hej
Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside. Der er billeder af
Tervueren, Belgisk Hyrdehund. Både hvalpe og voksne.
Hvad skal din side sådan mere specifikt handle om ???

Stine Frandsen
Kennel Santippe's
http://santippe.homepage.dk

Fra : makkerlone@my-deja.c~

Dato : 29-01-01 20:31

Jeg har samlet en række fantastiske billeder af agilityhunde på
følgende side:
http://www.geocities.com/eissesborder/divfotos.htm

Hilsen Lone og Makker

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 23:25

Fra : Erik Isager

Dato : 29-01-01 23:25

> God arbejdslyst, jeg glæder mig til at se resultatet.

Tak !

jeg kigger ind lidt senere..

Det er for at lære at opdatere hjemmesider jeg er gået igang med
hjemmesider. Og det drejer sig om DcH Haslev. Der er en der er ved at lave
den, og så skal jeg vedligeholde den. Derfor har jeg haft DcH Haslev's som
udgangs punkt, og så har jeg leget videre. Du må da gerne kigge forbi !
http://hjem.get2net.dk/~w-408428/

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jens

Dato : 30-01-01 22:04

Prøv og kigge nærmere på http://www.tudogs.com
det er en konkurent/suplering til http://www.tucow.com

Den indeholder ikke specielt hunde men cliparts af forskellig art.
Jeg fandt da ca 1500 billeder af katte, de fleste til fri afbenyttelse.

mvh Jens
PS Jeg har ingen forbindelse til tudogs eller tucows ud over at være en
tilfreds bruger.