(MEMO) felt i MySQL
Fra : Allan M

Dato : 14-03-02 21:23

Når jeg forsøget at lave et Felt i en tabel eks.
TinyText så _nogen_ gange kommer der i fremvisningen
bare til at stå (MEMO) og de indlagte data vises ikke.

Hvad sker der ?

... Allan

Fra : Henrik Hansen

Dato : 15-03-02 09:09

"Allan M" <allan@allanm.dk> wrote:

> Når jeg forsøget at lave et Felt i en tabel eks.
> TinyText så _nogen_ gange kommer der i fremvisningen
> bare til at stå (MEMO) og de indlagte data vises ikke.

hvordan fremviser? Hvilket sprog/program/methode.

--
Henrik Hansen

Fra : Allan M

Dato : 15-03-02 19:00

> hvordan fremviser? Hvilket sprog/program/methode.

Jeg bruger MySQL Front til at redigere databasen og det er i den det sker.

... Allan

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-03-02 08:41

> Jeg bruger MySQL Front til at redigere databasen og det er i den det sker.

Det har intet med MySQL databasen at gøre. Det er bare MySQL Front der viser
sådanne felter således.

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 18-03-02 09:39

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote:

> Det har intet med MySQL databasen at gøre. Det er bare MySQL Front der viser
> sådanne felter således.

Det havde jeg lidt på fornemmelsen.

--
Henrik Hansen