Fonde
Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-03-02 20:24

Hej

Fonde, der hjælper "værdigt trængende" med dyrlægeregninger, er:

Skibsreder Henriksen

Dyrenes Dags Kommite

Dyrenes Beskyttelse

Og så har Hundejournalen lige skrevet om en ny fond, men jeg kan ikke lige
finde bladet, har nok lånt det ud.

Dette er, hvad jeg er kommet i tanke om, men der er flere.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 14-03-02 21:11

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> finde bladet, har nok lånt det ud.
>
> Dette er, hvad jeg er kommet i tanke om, men der er flere.

Pia

Fra : Marlene

Dato : 15-03-02 10:53

Pia Palmblad Wright <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6r04t$ab$1@sunsite.dk...

> "Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse

Jo, Dyrenes Dags Kommite eksisterer stadig - jeg har næsten lige fået noget
fra dem og også indbetalt til dem, så det går jeg stærkt ud fra, at de
gør........

Mvh. Marlene.

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 18-03-02 12:34

> Jo, Dyrenes Dags Kommite eksisterer stadig - jeg har næsten lige fået
noget
> fra dem og også indbetalt til dem, så det går jeg stærkt ud fra, at de
> gør........

midler til hjælp til en regning - eller har jeg misforstået noget? Hvad har
du så indbetalt til Dyrenes Dags Kommite?

Pia

Fra : Marlene

Dato : 18-03-02 13:42

Pia Palmblad Wright <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a74jci$5us$1@sunsite.dk...

> [...]

har
> du så indbetalt til Dyrenes Dags Kommite?

Jo, naturligvis har du ret i, at en fond yder hjælp til den, der har brug
for det. Men jo, jeg har betalt til dem - får et girokort et par gange om
året, og de skriver, at de hjælper dyr i nød, vinterfodring osv.

Mvh. Marlene.

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-03-02 19:19

Ved du hvor man kan læse mere om disse fonde på nettet?
mvh Camilla

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-03-02 20:00

Jeg tror desværre man skal på biblioteket eller evt. kan Dyrefondet
(Hundejournalken) hjælpe

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 18-03-02 12:36

> [...]
> finde bladet, har nok lånt det ud.
>
> Dette er, hvad jeg er kommet i tanke om, men der er flere.

skal på biblioteket for at finde de >>forskellige fonde?

Pia

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-03-02 16:42

Jeg husker ikke alle fonde, der hjælper med dyrlægeregninger, men der er
flere, og ibland kommer der nye til, og nogle forsvinder sikkert også.

På biblioteket er der en bog med alle fonde i (og der er tusinder), blandt
dem også fonde, der hjælper dyreejere.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats