IIS.. Hvad er der galt?
Fra : Jeppe Bech M.

Dato : 14-03-02 19:11

Jeg har installeret IIS fra Win2000 cd'en, og regnede så med at jeg bare
skulle smide min ASP filer ind i rodbiblioteket, og så virkede de. Men nej,
fejl skal der til :

Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application during the
processing of your request. Please refer to the event log for more detail
information. Please contact the server administrator for assistance.

------------------------------------
Nogen der ved hvad det betyder? Der er ikke fejl i ASP'en.... Sikkert en
lille indstilling der er forkert eller så'n, men hvad ved jeg?

Mvh. Jeppe Bech M.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 14-03-02 20:17

"Jeppe Bech M." <macfreak1999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> processing of your request. Please refer to the event log for more detail
> information. Please contact the server administrator for assistance.

Har du kigget i Event Loggen som der står du skal?

--
Jakob Andersen

Fra : Jeppe Bech M.

Dato : 14-03-02 22:37

Hej.
Hvor finder jeg den?... Undskyld min uvidenhed, men jeg har sQ aldrig brugt
IIS før... Kun PWS til 98... Lidt nemmere...

Mvh. Jeppe Bech M.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-03-02 22:44

Jeppe Bech M. wrote in

> Hvor finder jeg den?... Undskyld min uvidenhed, men jeg har sQ aldrig
> brugt IIS før... Kun PWS til 98... Lidt nemmere...

Control Panel / Administrative Tools / Event Viewer

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jeppe Bech M.

Dato : 16-03-02 00:34

Hej Igen...
Nu kiggede jeg i Event loggen, og jeg får to nye beskeder for hver gang jeg
requester et ASP dokument:

En Error:

The COM Application '{3D14228D-FBE1-11d0-995D-00C04FD919C1}' at
'/LM/W3SVC/1/ROOT' failed to activate out of process.
For additional information specific to this message please visit the
Microsoft Online Support site located at:
http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Og en Warning:

The server failed to load application '/LM/W3SVC/1/ROOT'. The error was
'c000003b'.

For additional information specific to this message please visit the
Microsoft Online Support site located at:
http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Nu aner jeg ikke en levende fis om IIS, og ved derfor overhovedet ikke hvad
jeg skal gøre med ovenstående fejl..

Nogen med gode idéer, eller måske endda svar?

Mvh. Jeppe Bech M.