Geocities - fjernreklamer - javascript?
Fra : Anne Bang

Dato : 14-03-02 08:44

Hej alle,
måske et lidt "simpelt" problem for nogle af jer hajer*SS* men
for en ganske almindelig hjemmesidecreator som mig, så volder
dette lidt af et problem for mig.

Jeg VED at der findes et script eller lignende der kan eliminere
alle de pokkers reklamer, man automatisk får med i sækken, når
man opretter er geocities-hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe
mig med koden?

Mvh Anne
http://www.geocities.com/pjulle_78/

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Søren Blom

Dato : 14-03-02 12:56

"Anne Bang" <pjulle_78@hotmail.com> skrev
> [...]
> alle de pokkers reklamer, man automatisk får med i sækken, når
> man opretter er geocities-hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe

Hvorfor fjerne reklamerne?
Du vil benytte et gratis sted til dit web-site men du vil ikke have reklamer
på det, der sidder jo nogen firma der stille en service gratis til rådighed
men som koster penge at drive og når det skal være gratis for os bruger, så
må de nødvendigvis hente deres indtægt et andet sted.

Hvis du vil undgå reklamer, så opret en hjemmeside på den plads du har i
forbindelse med dit Internet Abonnent.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Anne Bang

Dato : 14-03-02 14:25

Hej Søren,

aha... Det har jeg faktisk også forsøgt, sidst på
http://home19.inet.tele.dk/schaeferhunden-cara/ hvor du kan se at det ikke
fungerede. Jeg har kun brugt omkring 12 timer på at ændre filnavne, gennemlæse
htm-filer og alt muligt andet og til sidst var jeg så grundigt træt af det
hele at jeg besluttede at jeg ville bibeholde min geocitiesside. Bare uden
reklamerne, som jeg har fået klager for! Jeg har forsøgt tre forskellige
ftp-programmer, herunder AutoFTP-pro eller sådan noget, WS.FTP, samt CuteFTP,
som tidligere har virket. Ingen succes. Tele Danmark kan rende mig, og
geocities kan enhver idiot sguda finde ud af at bruge.

Men de der reklamer*Grrrrr*

Nej, jeg vil ikke beholde dem, især ikke når jeg ved man kan fjerne dem!

Anybody?????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-03-02 15:00

Thu, 14 Mar 2002 13:25:15 +0000 (UTC), skrev Anne Bang
<pjulle_78@hotmail.com>:

>Nej, jeg vil ikke beholde dem, især ikke når jeg ved man kan fjerne dem!

Sikkert, men det er stadig ikke lovligt i henhold til den aftale,
du har indgået med Geocities.

Derfor skal du ikke forvente hjælp til det her.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 14-03-02 17:41

Det er så ulovligt, så hvad med om du prøvede at beskrive nogle af de
problemer du har hos teledanmark og så forsøgte at løse dem istedet ?
F.eks. kan jeg da se at din sti til billedet på forsiden er forkert osv. Det
er altså ikke særligt svært at løse.
Husk bare lige at denne gruppe er til clientside scripting, så du skal nok
spørge i en anden gruppe for ikke at få alt for mange slag over nakken.
Mvh
Janus

Fra : Thomas Schulz

Dato : 15-03-02 20:02

> F.eks. kan jeg da se at din sti til billedet på forsiden er forkert osv.
Det
> er altså ikke særligt svært at løse.

Faktisk er TeleDanmark ganske dårlig her.
De eneste der virker efter min erfaring er
BitBeamer + WS_FTP

fx

SmartFP og BlueZoneFTP virker heller ikke med TeleDanmark.

Thomas

Fra : scn

Dato : 14-03-02 14:46

"Anne Bang" <pjulle_78@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:a6pkca$pgv$1@sunsite.dk...
> [...]
> alle de pokkers reklamer, man automatisk får med i sækken, når
> man opretter er geocities-hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe

I Opera6.0 er der ingen reklamer
Har sat den til at afvise pop-up vinduer

> Mvh Anne
> http://www.geocities.com/pjulle_78/

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-03-02 14:56

Anne Bang <pjulle_78@hotmail.com> escribió en el mensaje de noticias
a6pkca$pgv$1@sunsite.dk...

> [...]
> alle de pokkers reklamer, man automatisk får med i sækken, når
> man opretter er geocities-hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe

Er det alle de popupvinduer der irriterer dig? Proev at bruge noget i
stil med

Med venlig hlsen
Lars Hoffmann