harddisk problem
Fra : SKM

Dato : 13-03-02 22:48

Hej!

Jeg har de sidste dage fået et problem med min 10 gb samsung hd (jeg ved
ikke hvad den præcis hedder) eller rettere sagt kun med en partition. Den
siger næsten hele tiden at "disken ikke er formatteret, blabla" når jeg
prøver at åbne den. hvis jeg så prøver at gå ind på hd'en fra forskellige
veje osv kan jeg som regel lige få lov til at se den, men det går meget
langsomt. Og hvis jeg så prøver at navigere videre stopper den som regel med
samme besked efter et par mappeskift. Jeg har prøvet at lave en
Error-checking (kører forresten win XP Pro) men der siger den bare at den
ikke kan gennemføre.

Er der nogen der kender til problemet eller har en løsning ville jeg være
meget interesseret.

/Stefan

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 14-03-02 18:26

Hvis du ikke har nogle ekstremt vigtige data på den, så må du hellere prøve
at formatere den i NTFS.