Database software
Fra : Jan Hovard

Dato : 13-03-02 22:38

Jeg søger en database software, hvor man kan "hælde" forskellige
dokumettyper i, eks. .doc, .pdf.
Og fritekstsøge via en internetbrowser.

---jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-03-02 23:38

Jan Hovard <jan@hovard.dk> skrev:

> Jeg søger en database software, hvor man kan "hælde" forskellige
> dokumettyper i, eks. .doc, .pdf.
> Og fritekstsøge via en internetbrowser.

Det lyder mere som om du efterlyser en indekseringsserver.

MS Index server kan klare tekst, HTML og Office-dokumenter. Jeg ved
ikke om det er muligt at lægge PDF-support ind oveni.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Jan Hovard