baggrunde
Fra : Heino og Nina

Dato : 13-03-02 22:23

Hej NG

jeg står med et 250 l akvarium og kunne godt tænke mig at lave min egen
baggrund, for det er da lidt dyrt at give ca 1500 for en baggrund, når den
ellers burde kunne laves billiger og så vil den få ens eget præ, hvilket
ville være noget sjover, så hvis nogler kender til links eller ide'er ville
jeg og en ven elles blive meget glade

Hilsen Heino

Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 13-03-02 22:46
Fra : scn

Dato : 13-03-02 23:52

http://www.chamberlain.dk

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Per

Dato : 14-03-02 01:11

"Heino og Nina" <heino.overgaard@mail.dk> wrote in

> [...]
> den få ens eget præ, hvilket ville være noget sjover, så hvis
> nogler kender til links eller ide'er ville jeg og en ven elles

Kik på www.akvarieklubben.dk
se under artikler og så indretning

--
Hilsen Per,